fredag den 26. februar 2010

d. 09.02.2010

tirsdag d. 9 februar 2010 vil altid betyde noget helt særligt for mig. ligesom jeg altid vil huske hans fødselsdag, dåbsdag og 1. skoledag. Jeg vil huske dagen på både godt og ondt. Denne dag, fik sønne diagnosen F84.5 Asperger.
Jeg kan jo være super bagklog og påstå at jeg altid har vist at han var anderledes, men det nytter ikke meget, når systemet har så meget behov for diagnoser, kasser og begreber.
I hvert fald kan jeg med diagnosen i hånden, sige til en masse mennesker: HVAD SAGDE JEG!
Jeg har en masse tanker, og følelser, som jeg ikke har fundet hjælp til på nettet. Overvejer at skrive en bog, men foreløbig, nøjes jeg med at skrive her. Håber nogen synes det giver mening!

2 kommentarer:

  1. Hej Handymor

    Jo, det giver god mening. Jeg har jo selv en blog, hvor jeg skriver om det at være mor til en søn med Aspergers syndrom.

    Jeg har det på samme måde. Den dato min søn fik diagnosen er også en mærkedag i mit liv...

    SvarSlet
  2. hej.
    ja, jeg har fuldt bl.a din blog i godt et års tid, sådan lidt on and off. har grint og især tudet, over de finurlige ting, vores unger kan finde på og forsøgt at tackle en udefinerbar sorg i de sene nattetimer.

    SvarSlet