tirsdag den 15. juni 2010

besøg på special skolen

i dag har jeg været til informationsmøde på Sønnes nye skole.
Jeg kan simpelthen ikke få armene ned! Det er sådan nogle søde "voksne" der skal passe og undervise min søn at det er en fryd. Jeg efterlyst på mødet et møde med børnene, inden skolestart, for der kan være lang tid til august, uden en fornemmelse af hvad der skal ske, til næste år. Det havde de ikke lige tænkt på, for "vores" lokaler er ved at blive sat i stand, så der er ikke rigtig noget at vise frem. undervejs på turen rundt i de kommende lokaler og omgivelser, var der flere forældre der gav udtryk for at deres børn, havde behov for at sætte billeder på "den nye skole" og i løbet af max 5 min. var der lige fastsat en dato, hvor HELE personalegruppen på 6 personer satte en time af til at hilse på vores børn. DET var bare så dejligt at " se det ske." Det var aldrig forekommet i Sønnes folkeskole. Jeg glæder mig SÅ meget til skolestart -og det gør Sønne vist også, men foreløbig skal vi jo lige se skolen og så skal vi holde sommerferie. Håber det bliver super godt vejr, for sønne vil til stranden!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar