mandag den 2. august 2010

sommerferie, skolestart specialskole

nøøøørj, hvor jeg glæder mig!
Nu er der kun 8 dage tilbage før en forlænget sommerferie er overstået og Sønne starter i 1 klasse på sin nye skole. Så behøver jeg ikke længere blive ved med at finde på og underholde, eller have dårlig samvitighed over at han ser for meget fjernsyn. Vi har holdt ferie siden 1 juni. Inden da blev han hjemmeundervist, efter at jeg meldte ham ud af folkeskolen i april . Det er meget kvalitets tid at få med sit barn! Jeg har nydt det og Sønne har haft så godt af det, at jeg gerne gjorde det igen. Nu er han klar til at starte på en frisk og jeg er meget klar på at få mere voksenliv.
Det bliver bare så godt!!!!!!!

5 kommentarer:

  1. Hej Handymor

    Hvordan er det gået?
    Mette

    www.sanseintegration.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Mette

    Det er bare gået over alt forventning. Jeg har skrevet et indlæg om den fantastiske viidunderlige skole min søn går på.

    SvarSlet
  3. Excellent info..thanks admin
    http://www.hpm.ba/en/dalmatia/dubrovnik_riviera/ivanica_bh/72_dubrovnik%E2%80%93ivanica_building_plots_for_luxury_villas_with_spectacular_sea_view?tid=6

    SvarSlet
  4. Your posting is very great.
    Directory listing online had been a very popular search tool.
    Top dentist in gujarat

    SvarSlet
  5. It is this type of interesting thing with this post of yours. I had been interested with all the topic along with the flow in the story. Keep up to date the truly amazing work.
    Top dentist in gujarat

    SvarSlet